Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Porcupine Tree - Blackest Eyes Den går fan på repeat 24/7 nu. Kör inte sönder den vafan :( Tror inte det går. Jag kommer aldrig tröttna på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2010 Porcupine Tree - Dark Matter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Neil Young - Cowgirl In The Sand. Helt bäst. Den akustiska på 3 minuter Albumversionen på 10 Och såklart live någonstans! 18 min lång! /o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 paramore - misguided ghosts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Har lyssnat jäkligt mycket på The Automatic - Monster på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare August Burns Red - Barbarian Lamb of God - Laid to Rest Bullet For My Valentine - The Last Fight SlipKnoT - Surfacing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Fattaru - första femman Gammal goding som funnits sen man var liten :cool: http://www.youtube.com/user/puregais#p/a/f/1/CWQhi8AkFTw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Hej du,jävla 08 Sjukt skön låt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Är jag den ända som lyssnar på tung musik eller lyssnar ni på Deathmetal/Deathcore/Grindcore? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Är jag den ända som lyssnar på tung musik eller lyssnar ni på Deathmetal/Deathcore/Grindcore? :) Lyssnar inte på metalcore och liknande subgenrer, då det utan undantag är skit. Lyssnar just nu på Roy Orbison - In Dreams Tack Alan Wake, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare August Burns Red - Barbarian Lamb of God - Laid to Rest Bullet For My Valentine - The Last Fight SlipKnoT - Surfacing Hi-5 för Avenged Sevenfold.och BFMV och Slipknot och Lamb Of God och August Burns Red. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Såg Amon amarth live i förrgår, riktigt najs. Så jag sitter och lyssnar på dem nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.