WASD Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Trippy.En av mina favoritband just nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 Najs. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 November 2011 Rapport Dela Skrivet 21 November 2011 5fdp - american capitalist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2012 Bäst just nu är väl Depeche Mode. Enjoy the Silence är en bra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 (redigerat) Efter att nyligen upptäckt den sky sköna gubben Seasick Steve, så får det nog bli Seasick Steve - Dog House. Redigerat 5 Oktober 2012 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2012 Crawling back to you - Daughtry. Upptäckte honom för inte så länge sedan, men han gjorde precis sån musik som jag tycker om, och "Crawling back to you", har ett visst stycke som jag gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.