Gäst DarkLight Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Som julsång denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) Opeth, nuff said. Redigerat 6 December 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 DJ starscream-I can be SOAD-Toxicity BMTH-Diamondn aren´t forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Som julsång denna: Ryser när jag lyssnar på Mariah Carey... +1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Opeth, nuff said. *fina videor* Face of Melinda :wub: Åkerfeldt är Messias och Gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik. Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt. Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Tackar AC2-reklamen för den :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik. Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt. Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik. Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt. Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip... När personen helt enkelt skriker som en galning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik. Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt. Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip... När personen helt enkelt skriker som en galning. Enligt mig så fakegrowlar dom (iaf banden jag har hört) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Hela soundtracket till Dr Horrible's Sing Along Blog *orgaspm* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Är det någon annan som tycker att screamo.. är bara skrik. Folket i min klass tycker låtar med skrik låter mycket bättre, jag tycker att det är idiotiskt. Old Linkin park var den enda gruppen som lät bra när det gäller screamo'z Vad är screamo? Förklara för en efterbliven som jag... Hänger inte riktigt med där när det gäller musikstilar mer avancerade än "Lugn, rock, metal och deathmetal" i princip... När personen helt enkelt skriker som en galning. Enligt mig så fakegrowlar dom (iaf banden jag har hört) Nej, dom skriker som galningar.Bara att lyssna på skrik-versionen av t.ex Losing you. Hela soundtracket till Dr Horrible's Sing Along Blog *orgaspm* Typo. Redigerat 9 December 2009 av Malker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.