ArgSnickare Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Skrivet 31 Mars 2010 Jävligt svårt. Min favoritlåt just idag har nog varit: Prison Song - System Of A Down Citera
SNUFFINATOR Skrivet 1 April 2010 Rapport Skrivet 1 April 2010 Amon amarth - death in fire Fy fan vad sköööööönnnn!!!!!! *EARGASMMMMM* Citera
Fruktnystan Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 (redigerat) Lyssnar på Braids helt otroliga sound track för tillfället. Det må vara ett helt fantastiskt spel i sig självt, men musiken är en jävligt stor del av upplevelsen. Redigerat 2 April 2010 av Fruktnystan Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Jävligt svårt. Min favoritlåt just idag har nog varit: Prison Song - System Of A Down Fy fan vilken bra låt :)Får väl ta och säga samma som Deathmetal! :D Citera
MegaSvampen Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Slipknot - Duality Italobrothers - Stamp on the ground Citera
JillValentine Skrivet 2 April 2010 Rapport Skrivet 2 April 2010 Det varierar, just nu lyssnar jag mycket på Donkeyboy - Ambtions Citera
SNUFFINATOR Skrivet 4 April 2010 Rapport Skrivet 4 April 2010 The Devil Wears Prada - HTML Rulez D00d Heaven Shall Burn - Endzeit Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.