Fruktnystan Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Skrivet 3 Juli 2010 Porcupine Tree - Blackest Eyes Den går fan på repeat 24/7 nu. Kör inte sönder den vafan :( Tror inte det går. Jag kommer aldrig tröttna på den. Citera
Rullis Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Skrivet 7 Juli 2010 Neil Young - Cowgirl In The Sand. Helt bäst. Den akustiska på 3 minuter Albumversionen på 10 Och såklart live någonstans! 18 min lång! /o/ Citera
Darkdevil Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 Har lyssnat jäkligt mycket på The Automatic - Monster på senaste tiden. Citera
Tonfisksallad Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Skrivet 9 Juli 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare August Burns Red - Barbarian Lamb of God - Laid to Rest Bullet For My Valentine - The Last Fight SlipKnoT - Surfacing Citera
MaryJane Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Skrivet 10 Juli 2010 Fattaru - första femman Gammal goding som funnits sen man var liten :cool: http://www.youtube.com/user/puregais#p/a/f/1/CWQhi8AkFTw Citera
Tonfisksallad Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Skrivet 13 Juli 2010 Är jag den ända som lyssnar på tung musik eller lyssnar ni på Deathmetal/Deathcore/Grindcore? :) Citera
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Skrivet 13 Juli 2010 Är jag den ända som lyssnar på tung musik eller lyssnar ni på Deathmetal/Deathcore/Grindcore? :) Lyssnar inte på metalcore och liknande subgenrer, då det utan undantag är skit. Lyssnar just nu på Roy Orbison - In Dreams Tack Alan Wake, antar jag. Citera
NUKE Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Skrivet 13 Juli 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare August Burns Red - Barbarian Lamb of God - Laid to Rest Bullet For My Valentine - The Last Fight SlipKnoT - Surfacing Hi-5 för Avenged Sevenfold.och BFMV och Slipknot och Lamb Of God och August Burns Red. Citera
SNUFFINATOR Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Skrivet 13 Juli 2010 Såg Amon amarth live i förrgår, riktigt najs. Så jag sitter och lyssnar på dem nu :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.