Signify Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 Är det verkligen bara jag som tycker det är rätt meningslöst att nämna låtarna om man inte tänker göra det möjligt för läsare att höra också? :| Om någon är intresserad så kan de ju bara googla/youtuba, sen hade jag aldrig postat en youtube länk då kvalitén på låtarna där är rätt taskig. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2010 (redigerat) Är det verkligen bara jag som tycker det är rätt meningslöst att nämna låtarna om man inte tänker göra det möjligt för läsare att höra också? :| Om någon är intresserad så kan de ju bara googla/youtuba, sen hade jag aldrig postat en youtube länk då kvalitén på låtarna där är rätt taskig. ;) Dessutom finns det mesta av PT inte ens på Youtube, och det var ju PT vi diskuterade, så... Porcupine Tree - Chloroform Mastodon - Bladecatcher Redigerat 18 Oktober 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Även Ifall någon fortfarande tvivlade på att Neil Peart är världens bästa trummis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 ^Man borde ju inte kunna tvivla på en legend. Quicksand Jesus av Skid Row betraktar jag mer eller mindre som ett mästerverk inom sin genre. Lite svårt att sätta fingret på exakt vad, den är bara så fulländad som en rockballad kan bli helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2010 Även Ifall någon fortfarande tvivlade på att Neil Peart är världens bästa trummis. Jag har då aldrig tvivlat. Vem vare som tvivlade!?! Den som tvivlade ska få stryk!! ^Man borde ju inte kunna tvivla på en legend. Quicksand Jesus av Skid Row betraktar jag mer eller mindre som ett mästerverk inom sin genre. Lite svårt att sätta fingret på exakt vad, den är bara så fulländad som en rockballad kan bli helt enkelt. Jag måste hålla med dig på den pungten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 Porcupine Tree - Drown With Me CD 2 av In Absentia är så jävla äckligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2010 (redigerat) Redigerat 22 Oktober 2010 av eXtremE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=asJbIAdyfDQ Hardstyle med Acid Mix ifall någon gillar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 23 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2010 (redigerat) efter något år, fortfarande denna himmelska låt. inte så långt efter Redigerat 23 Oktober 2010 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 Hail Peezay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 24 Oktober 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 (redigerat) Oh my.. sjukt att denna fortfarande finns kvar efter 3 år typ :> men men! Redigerat 24 Oktober 2010 av Emomilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yrte Skrivet 24 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2010 The cult - Painted on my heart. Världens bästa låt B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.