spelomanen Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Viken är den läskigaste eller konstigaste banan i halo tycker ni? Jag tycker att guility spark är den läskigaste banan i halo! :( :o :( :o :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Library i ettan är ganska sjuk, men cool. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2007 Samma som Moose, alla rum ser likadana ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Haha, första gången jag körde 343 Guilty Spark sket jag nästan på mig när jag såg en Flood Combat Form precis framför mig när jag vände mig om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Haha, första gången jag körde 343 Guilty Spark sket jag nästan på mig när jag såg en Flood Combat Form precis framför mig när jag vände mig om.lol den banan va lite läbbig ja. När master chief kollar på videon från den där hjälmen!fast min favvobana är the ark i början när man sniprar XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg