Hoppa till innehåll

Zelda: Phantom Hourglass


The Moose

Rekommendera inlägg

Jag älskar detta spelet. Riktigt mys-spel om ni frågar mig, Det släpptes förra fredagen alltså den 19 Oktober, någon som köpt det ännu? Jag har själv inte kommit så långt men jag gillar var enda sekund jag lirar. Det nya spelsättet är riktigt ritkgt bra också! Man kan sitta väldigt länge med spelet, tänkte dra iväg och spela det nu men först tänkte jag dra igång en diskussion om det, nå? :)

 

Anse denna tråd som Officiell Zelda Phantom Hourglass-tråd.

 

 

post-354-1193063032_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

P.g.a. olika åsikter om vad som är en oseriös officiell tråd så låses tråden upp på en provtid. Fortsätter ni att skriva oneliners så kommer tråden att låsas.

 

För att tråden ska få förbli olåst så ska inläggen vara lite mer fylliga med tankar om, kritik mot eller allmän disskusion om spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

P.g.a. olika åsikter om vad som är en oseriös officiell tråd så låses tråden upp på en provtid. Fortsätter ni att skriva oneliners så kommer tråden att låsas.

 

För att tråden ska få förbli olåst så ska inläggen vara lite mer fylliga med tankar om, kritik mot eller allmän disskusion om spelet.

Varför ska MIN tråd bli låst för att andra skriver mindre istället för en tillsägelse till dem. Bara för att det är en "oneliner" kan meningen ändå innehålla medgivande saker till tråden.

 

Nu återgår jag tillbaka till ämnet.

 

Sitter själv och spelar nu och är kanske inte övderdrivet långt in i spelet men jag känner att jag kommit in i det. Hur är det med någon av er, kommit någon vart?

 

Klarade precis andra templet nu, jobbigt men kul!

Redigerat av The Moose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

P.g.a. olika åsikter om vad som är en oseriös officiell tråd så låses tråden upp på en provtid. Fortsätter ni att skriva oneliners så kommer tråden att låsas.

 

För att tråden ska få förbli olåst så ska inläggen vara lite mer fylliga med tankar om, kritik mot eller allmän disskusion om spelet.

Varför ska MIN tråd bli låst för att andra skriver mindre istället för en tillsägelse till dem. Bara för att det är en "oneliner" kan meningen ändå innehålla medgivande saker till tråden.

 

Nu återgår jag tillbaka till ämnet.

 

Sitter själv och spelar nu och är kanske inte övderdrivet långt in i spelet men jag känner att jag kommit in i det. Hur är det med någon av er, kommit någon vart?

 

Klarade precis andra templet nu, jobbigt men kul!

 

1 oneliner? Jag kan ge 4 i DENNA tråd på rak arm. Och nej, din lärare kanske säger att kvailtét är bättre än kvantitét. Men för att uppnå en bra kvalitét måste man skriva mer än en mening.

Och DIN tråd blir låst om folk inte uppfyller kraven på tråden. Eller om tråden är vilseledande så den inte uppfylls på det sättet.

 

Kan du kanske expandera ditt första inlägg med lite mer detaljer/länkar till spelet, kanske ett demo om det finns.

 

Vad menar du med "Det nya spelsättet är riktigt ritkgt bra också!"? Vad är det för spelsätt, vad är det som är så bra med den, vad var det förra spelsättet som inte var så bra..?

 

Ohh, klarade du av andra templet? Jag antecknar... faktiskt inte. Men ändå, hade jag spelat spelet kanske jag gjort det iaf... ne, det hade jag inte, för jag sitter fast på sista bossen i andra templet. Tack för att du ger sådan ypperlig information om han så som "jobbit men kul!"

 

Din tråd är riktigt urkass, om du tror att den kommer bli officiell i forumet, troru fel.

 

Nej tack. En tråd måste ha kvantitét för att uppfylla kravet för kvaliét.

 

Har ni frågor om låsningen, skicka dom till mig. Har ni frågor hur man klarar bossen i andra templet, skicka dom till The Moose.

 

Låst.

Redigerat av Boffaroffe
typo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...