Hoppa till innehåll

The Sims Unleashed


Chihuahua
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan en tjej ha ett svagt (rosa) hjärta på en kille och ändå gifta sig med en annan som hon har ett rött hjärta på?

Hon säger bara att hon är nyinflyttad hela tiden, vad gör man då?

Är hon hungrig bjuder man ju på mat, har hon tråkigt dansar man tillsammans...

men vad gör man när hon säger att hon är nyinflyttad o dyl!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det har jag gjort, och hon har rött hjärta och 100 på alltihopa.

Hon säger att hon inte känner sig bekväm och så har hon en tankebubbla med en fåtölj och en soffa hela tiden... hon vill antagligen sätta sig ner, men hon gör det aldrig. Hur får jag henne att sätta sig ner!? Hon vill inte ha nåt att äta så det sättet funkar inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Okej, jag är ganska bra på frierier så här brukar jag göra:

 

1. Ring och bjud hem simmen som förhoppningsvis svarar ja.

2. Bjud på mat.

3. Sätt dig i soffan och slå på tv:n sedan klickar du på "Gör sällskap" så att den andra simmen sätter sig i soffan med dej o tittar på tv nu får simmen både på kul och komfort.

4. När ni tröttnat på att se på tv så är det antagligen dags att umgås får ni - med varandra ska ni sluta umgås då är simmen antagligen på dåligt humör (titta på tv eller ät mat igen.) Men får ni + så kyss varandra lite efter en stunds kyssande är det dags för frieriet har du kunnat kyssa simmen innan frieriet så är jag nästan 100 på att det blir JA!

5. Nu ska ni vara gifta om allt gott som det ska annars är det bara att kämpa på!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...