Paradox Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 ska man inte klistra in den i ex. C:\WINDOWS\Fonts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag lägger de i teckensnitt, då kan man använda de på msn,ps och mycket mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Ja hittar itne mappen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 VA?! den ligger i kontrollpanelen , gå till startmeyn >Inställningar > Kontrollpanelen >Teckensnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Jaha,jag trodde att den låg i programmappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Okej ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Igentligen ska man lägga teckensnitten i C:/Windows/Fonts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Tobbis: Jag har hittat Beta Dance men inte Miltown. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Men det funakde ändå ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Bra !!! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 jag har nån Coca-Cola font och Sagan om ringen font har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Vart laddar man ner miltown ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.