Firecracker Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Jag vill veta nåt ställe där man BARA kan spela gratis poker(texas hold'em). Var kan jag hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Något som är lagligt för en 12 åring blir nog ganska svårt att hitta. Men testa något flashspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kidborlang Skrivet 23 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 Gpokr.com är en helt gratis texas hold'em sida. Jag brukar spela där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2007 (redigerat) Något som är lagligt för en 12 åring blir nog ganska svårt att hitta. Men testa något flashspel. Så länge det inte har att göra med pengar så är det väll inte speciellt olagligt? Gpokr.com är en helt gratis texas hold'em sida. Jag brukar spela där ibland. Visst är det helt gratis allting? Och det är väll ingen åldersgräns? Redigerat 23 Oktober 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 Googla, det gjorde jag en gång. Prova typ www.gratispoker.se, det är bara låtsaspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2007 bli medlem på ijji.com (gratis) och sen tar du på "rounders poker" elr nåt sånt så laddar det ner det och voila, spelar det själv ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.