Gäst Kabby Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =DAdvanced sikte menar du? ;D Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också. Kontrollen äger btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Kör också på Standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Behöver hjälp ...Hur hittar man energi källorna i Bryno och Elisia town?, Gel är kordinationen på bryno och mec på elisia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MajoraPrime Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =DAdvanced sikte menar du? ;D Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också. Kontrollen äger btw. Började nyss på hyper mode. Snacka om seriös utmaning man fick. Alla bossar är typ 3 gånger svårare. Men kul är det alltid. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MajoraPrime Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd. Det är äckligt svårt men riktigt kul med en rejäl utmaning också. Även om man vill kasta ut wii-remoten genom fönstret ibland när det inte går som man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Håller med. Om man använder Hypermode 60 gånger normalt, kanske man använder det 250 gånger på Hypermode. ALLA Space Pirates är värda att använda Hypermode på, om man inte bara möter en i taget. Det börjar bli jobbigt senare i spelet när alla Space Pirates man möter också går in i Hypermode. Klarar man Hypermode kan man faktiskt känna sig riktigt stolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Har inte spelat så mycket men är på den tredje bossen på Standard nivån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.