Hoppa till innehåll

Metroid Prime 3 Corruption Släppt I Vissa Delar Av Europa.

kimen

Rekommendera inlägg

Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =D

Advanced sikte menar du? ;D

Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också.

Kontrollen äger btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börja på Advanced, är bättre, free aim on lockon! =D

Advanced sikte menar du? ;D

Jag kör på Standard. Det finns ju "free aim on lockon" där också.

Kontrollen äger btw.

Började nyss på hyper mode. Snacka om seriös utmaning man fick. Alla bossar är typ 3 gånger svårare. Men kul är det alltid. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I förrgår klarade jag sista boss på Hypermode, det ska vi inte ens snacka om! Man måste vara hur bra som helst på att undvika attacker. Man dör hur många gånger som helst ÄVEN om man är en bra Metroid spelare. Den som klarar den på Hypermode för första gången, utan att ha läst nån guide eller nånting är en riktig spelnörd.

Det är äckligt svårt men riktigt kul med en rejäl utmaning också. Även om man vill kasta ut wii-remoten genom fönstret ibland när det inte går som man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller med. Om man använder Hypermode 60 gånger normalt, kanske man använder det 250 gånger på Hypermode. ALLA Space Pirates är värda att använda Hypermode på, om man inte bara möter en i taget. Det börjar bli jobbigt senare i spelet när alla Space Pirates man möter också går in i Hypermode. Klarar man Hypermode kan man faktiskt känna sig riktigt stolt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...