Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Vad var det jag klippte ur? Allt är i orginal, dessutom är account sharing samt password scamming som sagt emot både fuska.se's samt jagex regler. Så lägg ner med det du håller på med, så kanske du undgår en banning. :) God lycka i fortsättningen. Eder coldplay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mucko10 Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Vad var det jag klippte ur? Allt är i orginal, dessutom är account sharing samt password scamming som sagt emot både fuska.se's samt jagex regler. Så lägg ner med det du håller på med, så kanske du undgår en banning. :) God lycka i fortsättningen. Eder coldplay. jag kan inte undå banning på RS. för du har ju reportat mig för minsta lilla grej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coldplay Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 För att vara exakt, så reportade jag dig på de punkterna du bröt reglerna vid. Nog för att det var många, så man kan nog säga 'minsta lilla grej'. Men låt oss ta resten via pm, ingen vill väl se två medlemmar bråka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guthix Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 jag kan sälja ett acc till dig med 65 mage och cb 52.. du får välja ett bra pris :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg