Gäst mithril Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 några av de kanske har förändrat fick det ur en bok som jag har haft i några år... + det med sängen det är inte många som har säng i många delar av asien har man inte det och i afrika så 2/3 av världens befolkning har inte sängar däremot tillbringar man 6månader av sitt liv på toan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2007 jo.. sån har fakta stämmer ju aldrig. det är ju olika från person till person :P. man kan inte säg att alla spenderar 1/3 av sitt liv i sängen för det är ju inte sant. va ju 1 snubbe som va med i hundra höjdare som sov typ 5 min per dygn eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 men de räknar dem som gör det för det mesta de räknar inte hela världen fattar du väl. mvh din andra hjärnhalva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 nu ska vi se vilka faktor som inte är santa kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) det är inte omöjlig att slicka sin armbåge min kompis gjorde det igår så det är löst=) Redigerat 31 Oktober 2007 av mithril Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Varfor sa du då att man inte kunde slicka sin armbåge forut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 för jag inte hade bevis kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 nån som du kanske inte känner så bra men som känner dig bra ville skicka ett meddelande till dig: Hade du inte slängt bort mig så hade du kanske tagit reda på fakta innan du bara postade massor med lögner här... MvH// din Vänstra Hjärnhalva sen vill jag själv tillägga något: trippel post O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) laggade så det kom en ny skulle bara ändra. Redigerat 31 Oktober 2007 av mithril Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 visste du att: du visste att du visste det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Nej det visste jag inte hehe Redigerat 2 November 2007 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Den bärbara konsollen Nomad inte kunde kopplas ihop med en 32X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.