Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Ca. 90% av alla grupper bli antingen jag, en mage eller en warrior kickad for att de inte har någon hunter. Och jag är helt allvarlig.

Då är dina grupper nabs, vilken server kör du på?

Eller så är Magen, Warriorn eller Han dåliga

Tack for den du.

*Rättning* Sämre än huntern :P, men hunters är lite overpower, bara liiite :P

De vet ju inte om om han är bättre

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

kanske högre lvl? tror inte på att nån blir kickad från en group för en hunter, speciellt inte en warrior eller.. Du, ( vad e du för class egentligen? ) eller inte ens en mage, som äger ju hunters, warriors kan ta över tank om de behövs, iaf en stund, och mages äger med dps, och kan göra vatten xD, och hunters.... sewger, men aja, vet inte, om de nu har hänt så kanske dom hade en bra anledning

Skrivet

Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...

sluta whina, du kommer också bli buffad.

imo är en hunter i nuläget inte särskilt bra, såvida man inte har t5 lr t6-gear

Skrivet

Nu blir Hunters ännu bättre. Kom igen, om Hunters ska vara så j*vla grymma kan man väl åtminstone ge Paladins dual wield? Ursäkta att jag klagar men ändå...

sluta whina, du kommer också bli buffad.

imo är en hunter i nuläget inte särskilt bra, såvida man inte har t5 lr t6-gear

Pfft.. Jag tycker ändå att Hunters är overpowered...

Skrivet
Pfft.. Jag tycker ändå att Hunters är overpowered...

Av alla klasser i WoW så är nog Hunters minst overpowered just nu. På min server har jag alldrig sett att nån har blivit kickad för att groupen vill /behöver en hunter.

Skrivet

med min hunter får jag aldrig inv till nån instance, typ aldrig fått de, asså att nån /w och frågar, men med min warrior behöver jag knappt vara ens online för att få inv med /w, hjälpte en kompis i stv och fick typ först inv till dm, sen zf 3 gånger från olika pers, men med min hunter händer de aldrig

Skrivet

med min hunter får jag aldrig inv till nån instance, typ aldrig fått de, asså att nån /w och frågar, men med min warrior behöver jag knappt vara ens online för att få inv med /w, hjälpte en kompis i stv och fick typ först inv till dm, sen zf 3 gånger från olika pers, men med min hunter händer de aldrig

Det är ju inte för att du är hunter, det är för att du är Random Dps. Såna hittar dom snabbt när dom säger kanske /LF 3 Random dps ZF. Men tanks är svårare att få tag i, så då brukar som flesta skriva in typ /who Warrior / Druid och fråga alla Warriors / Druids som är i området, då händer det ju att man får /w om man är tank. På min hunter (level 70) så har jag fått ganska många Whispers om jag vill vara med på olika instances, men det händer inte så ofta.

Skrivet

jag är också hunter, ja brukar få Inv till många olika ställen ja inte ens vill gå till =S tror det beror på mkt vilken server man kör på

• Skapa ny...