Mosa1nagant Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Vart exakt kan man hitta den "hoppande gubben"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 på halo banan, ställ dig framför terminalen och vänd dig om 180 grader du måste granat hoppa till andra sidan sen hoppar du snett åt vänster så står gubbenm i ett hörn! asballt XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Haha, jag ska testa det när jag hittar terminalen... Det är nog Han som "uppfann" microsoft :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Den "hoppande gubben" är Jason ..., öhm, vad heter han nu igen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Vem är Jason? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det här är han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Man kan inte ens komma till tornen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Man kan inte ens komma till tornen <_<Man komma utanför barriärerna i Saved Films på något sätt, sen så är det bara att flyga omkring. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Man kan inte ens komma till tornen <_<Man komma utanför barriärerna i Saved Films på något sätt, sen så är det bara att flyga omkring. Just det, det är bara att kasta teleporter dit. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden. På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden. På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna. Är det killen som tror att hans kompis är en brute på Crow's Nest på Normal? För jag gick aldrig dit på Legendary... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 En kille står och bankar på en dörr på ett ställe. Olika konversationer beroende på svårighetsgraden. På Legendary är det Caboose från red vs blue som pratar som en av gubbarna. Är det killen som tror att hans kompis är en brute på Crow's Nest på Normal? För jag gick aldrig dit på Legendary... :( Det är olika på varje svårighets grad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg