ArgSnickare Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag betrayade arbiter och han sköt ETT plasma rifle skott på mig och jag dog <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 jag betrayade arbiter och han sköt ETT plasma rifle skott på mig och jag dog <_< Ungefär som med mig och Johnson, då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 jag betrayade arbiter och han sköt ETT plasma rifle skott på mig och jag dog <_< Ungefär som med mig och Johnson, då. det e så jäkla störande! han sköt ett enda litet klent skott i magen :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Om man spränger saker på sidan av Elephanten på sandtrap så står det typ ¨Hold RB to flip.. Wait how did you do that?¨ XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag hittade ett "tror jag" ihopknycklat sudoku papper eller liknande. Kommer snart med bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 coolt f*n vad jag längtar till i övermorrn då jag får halo 3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 en rolig sak e den grunt som står vid en kant på sista banan innan man "hoppar" in i skäppet. han säger lite roliga saker som "I'll polish your boots" Det e kanske den grunten du menar men när man är i slutet av sista banan när man åker bil (jag tror det e andra tunneln) Efter den i stället för att köra höger körde rakt fram och ställer dig på en kant av en såndär plåt bit som vanligt vis ramlar när bakom & som man åker på som mark. När du har klarat dig dit (som Inte svårt) så fortsätter du tills du ser skeppet och sen ska du även kunna se en grunt som dansar. Det kan hända att man måste hoppa ner på en järnställning under för att fortsätta längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag hittade ett "tror jag" ihopknycklat sudoku papper eller liknande. Kommer snart med bild.kommer du med bilden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag har inte kommit in på internet på ett tag, och jag tog bilden när jag var offline. Om jag kommer in på internet idag ska jag försöka fixa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Okej.. Jag vill gärna se det.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Om man spränger saker på sidan av Elephanten på sandtrap så står det typ ¨Hold RB to flip.. Wait how did you do that?¨ XD det har jag redan sagt. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Om man spränger saker på sidan av Elephanten på sandtrap så står det typ ¨Hold RB to flip.. Wait how did you do that?¨ XD det har jag redan sagt. <_< Va? Vart? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg