Gäst råttfällan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 har några frågor om wilderness!(på rs) har ni några tips man kan använda i wilderness(typ lura dem)? (om man är svärd)vet ni hur det lättaste sättet att döda en ranger är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rs3xpert Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 om du vill döda en ranger ta på dig full rune för det ger det bästa skyddet i f2p mot rangers. använd runescimmy och ko:A med rune 2h. använd str pot och lobbies eller swordfish som mat. sen beror dig helt på dig och dina stats. jag är emot att lura folk så därför tänker jag inte ge något tips på det. om du är ny i wildy så teama med andra så är det svårare att bli dödad och pka inte i edgeville om du inte är en perfekt pure annara blir du till 90 procent ägd av pures. pka i varrock runt lvl 1-5 ungefär med nån i din lvl så brukar det gå bra, men det är väldigt svårt att ge tips om vi inte vet dina stats posta dina stats så kanske jag kan ge dig bättre tips än dom här. lycka till :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 detta är mitt tips och mitt taktik i wildy med min 22:a den är pure mage i magic lvl 35 och jag har full invent lobbies och lite till och aa och sedan så skaffar jag en kompis i min lvl precis och jag och han går runt i varrock wildy och säger till folk om dem vill vara team med oss men vi tar bara 1 med oss sen går vi typ i lvl 10-25 och sen så attackerar jag och min kompis den som vi tog med och han hinner inte springa det betyder att han är död :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 ok tack men förlorade alla mina str pots mot en black knight precis :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 varför använda str pot? går lika bra utan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Luxaxis OMG OMG OMG! På min lvl 82 slår jag 18 med scimmy utan pot eller prayer fast med pot och pray slår jag 24 så lol lika bra utan?? skulle inte tro det... Du är väll låg lvl så det spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Luxaxis OMG OMG OMG! På min lvl 82 slår jag 18 med scimmy utan pot eller prayer fast med pot och pray slår jag 24 så lol lika bra utan?? skulle inte tro det... Du är väll låg lvl så det spelar ingen roll aa för att du har låg str lvl jag har i alla fall str lvl 65 i min 67:a och slår 16 med scimmy utan pot eller pray men med pray och pot slår jag 23 med min Rune 2H sword och pot och pray och str ammy! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jo, men jag dödar tillräckligt många utan str pot och prayer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jo, men jag dödar tillräckligt många utan str pot och prayer! Va det inte du som va pure mage? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 oj han blev tyst nu nån ljuger här=0? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 oj han blev tyst nu nån ljuger här=0? lol jätte onödig vem vet? han kanske svarar senare??? eller har du rätt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Öh... bara för att jag inte är någon datanörd som sitter inne 24/7! nej jag är ingen pure mage, jag har 40 att.def och 49 str, 31 range och 32 mage, typ 23 prayer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg