Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Heej alla små och stora fuskare :) Vad man ska göra för att kunna andvända handskriftfunktionen? För mig stor det att jag måste uppdatera el installera mjukvara vilken mjukvara? Jag har Windows Live Messenger den nyaste men det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Man behöver en digital rit bräda.. sök på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 På google el för hittar inget vet ju inte vad dt ska stå el nått jag har testat på engelska också jag ladda ner ett men det funka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Man behöver en digital rit bräda.. sök på det.Fy f*n vilket bullshit. När du klickar på pennan eller vad det nu är så ska det komma upp ett fönster, följ anvisningarna och installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cold Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Man behöver en digital rit bräda.. sök på det.Fy f*n vilket bullshit. När du klickar på pennan eller vad det nu är så ska det komma upp ett fönster, följ anvisningarna och installera. Exakt, man behöver inte en j*vla ritbräda. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Men det funkar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Var problem för mig också förut, kan du beskriva exakt vad det är som inte funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Jo när jag trycker på pennan i hörnet kommer en ruta upp som det står att jag måste uppdatera installera mjukvara oh då finns det två alternativ ok och hjälp när man trycker på ok då åker rutan ner om man trycker på hjälp händer INGET! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 När du trycker på OK ska en sida i Internet Explorer öppnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 (redigerat) Nepp händer inte.Vet du inte webbadressen da? Redigerat 26 Oktober 2007 av Caruru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Nepp händer inte.Vet du inte webbadressen da?Alltså, om jag kunde namnet på mjukvaran som måste installeras så kan jag. Står det namnet på programet du måste installera när fönstret kommer upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 26 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Nix det gör inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.