Hoppa till innehåll

Vrf Tycker Så Många Att Tp Är Dåligt?


iamfearlezz
 Dela

Rekommendera inlägg

Själv tycker jag att det är ett jättebra zelda-spel. Varför jag tror att många tkr att det är dåligt är därför att det inte klarar av spelet. Det är helt enkelt för dåliga. Enligt mig så är svårighetsgraden i spelet hyfsat lätt men väldigt utmanande. Men bossarna är alldeles för lätta, och då menar jag lätta som att en femåring klarar dom utan problem. Ifall man spelat zelda sen man var liten tycker man nog att detta är ett superspel och det borde inte alls vara några problem att klara ut det (inte 100 % utan klara storyline) och man borde inte behöva mer än 35-40 timmar på sig att klara det. Själv klarade jag ut det på lite drygt 30 h.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte varför folk tycker att TP var en flopp. Jag tyckte att det var ett jätte bra spel inte det bästa spelet, men det hade bra musik, bra story och as bra grafik. Visst det påminde allt för mycket om Ocarina of time när det kom till templen och visst det fanns små saker som man störde sig på. Och att vara en varg är inte det roligaste eftersom man vill slåss med svärd i ett Zelda spel.

 

Till topic: Jag kan inte komma på något spel som är det sämsta men om jag måste välja så säger jag nog... inget det finns inget Zelda spel som jag inte tyckt om.

Detta är vad jag skrev om TP i Sämsta Zelda spelet tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag själv tycker att oot är det bästa zelda-spelet och tp påminner lite om oot. Men för mig gör det inget, för oot är så pass bra att ifall man härmar det lite smått så blir det bara roligt. Ifall man orkar spela igenom spelet så tror jag att de flesta börjar tycka att det blir roligt. Själv så älskade jag det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...