Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 (redigerat) stackars mig och karata :( :( <_< Redigerat 2 Juni 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 Jag har ingen heller:( finns det inga fusk så man alltid möter shiny även om man stänger av det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 om du menar till GS så finnsd det ju så att du möter shiny hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nu är vi 4 som inte har shiny :( stackars oss... TRIST ME GS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 har du riktig GS karata? eller va mena du.. emu GS eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 nej, men de e trist me GS. de blir liksom ingen utmaning då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 ja vet men om man varvat det med mera som jag så kan man ju använda GS till lite andra saker!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2004 jo iofs, men de e ju inge kul om alla pkmn man möter är shiny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 nej.. men jag hitta nån sida när jag sökte på Google som dom visade bilderna på alla 386 vanliga och shiny bakifrån och framifrån så de va 4 bilder på varje pokémon :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 vadå ser shiny annorlunda ut!? va sökte du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 yay, fräkt! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 aahh.... faktiskt, gillar också latios i guld :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg