kassdator Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 en dag då jag vaknade och skulle börja spela så var datorn oerhört seg jag har aldrig varit med om liknande <_< till exempel så tar det 3 sec att he upp start menyn?! Citera
Dezen Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 3sek är ingenting, du är bara bortskämd. Citera
epaaj Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Skrivet 26 Oktober 2007 3 sekunder är mycket för en bra dator. Det ska inte ta mer än max en sekund egentligen, beroende på hur mycket skit man har förstås. Om dator har blivit segare brukar det oftast kännas på flera olika sätt. Dags att rensa upp lite program som inte används och defragmentera kanske? Virus och spyware-scan kanske vore bra med. Citera
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 Program för epaajs påstående (som jag håller med om antagligen är orsaken) Ad-Aware Spybot AVG CCleaner alternativt: CMD > Format C: ;D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.