Hoppa till innehåll

Vad Är Döden Om Annat Än En Dröm


shacti
 Dela

Rekommendera inlägg

Det ska sägas från början, Mornie inspirerade mig att posta det här verket. Historien är en helt annan, men det är fortfarande hans idé jag snor :P Hoppas ingen blir sur.

 

Först bör jag nämna att historien är lite äcklig, upp till dig att avgöra om det är hemskt eller bra, men nu är det sagt i alla fall. Är du väldigt känslig, läs den inte. Men som sagt, det är bara text, hur farligt kan det vara liksom? Fem delar är färdigskrivna och jag kommer försöka uppdatera den så ofta jag kan, hur ofta kan jag inte säga eftersom prov och inlämningsuppgifter inte följer nåt särskilt schema utan dyker upp lite då och då. Hursomhelst, till historien.

 

Kritik, positiv som negativ är alltid välkommen. Håll den konstruktiv bara!

EDIT: Jo, jag lägger upp dem som .doc filer, fuska.se ger inte samma formateringsmöjligheter som t.ex Word.

EDIT 2: Del ett blev visst lite fel, var en helt anan novell som inte alls var relaterad. Det är fixat nu så rätt Del 1 är upplagd.

 

Vad_är_döden_om_annat_än_en_dröm.doc

Del_2.doc

Del_3.doc

Del_4.doc

Del_5.doc

 

Redigerat av shacti
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att se fler som är intreserade av att skriva ska ta och läsa första delen nu sen ska jag sova så du får höra vad jag tycker imon^^

 

ok nu är det imon. Jag kan bara säga en sak och det är att jag är förvirrad. Jag fattade ingenting av den första delen. Du bytte mellan Jag och du hela tiden och det gjorde mig fundersam om du ratade om samma person hela tiden. Lite mera beskrivningar skulle inte sitta helt fel. Forsätt skriva bara så kommer jag att läsa resten när jag får tidXP

Redigerat av Mornie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...