garkan Skrivet 26 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2007 Finns det en theme editor till e107 så man kan göra sina egna themes med egna bilder , orkar inte kodar . Har inte så mkt erfarenhet i php :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Om E107 är en mobiltelefon så bör du kolla deras hemsida. Annars vet jag inte ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Om E107 är en mobiltelefon så bör du kolla deras hemsida. Annars vet jag inte ^^ MEN LOL! e107 är ett CMS .. Content Manager System.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Haha där blev jag ägd XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Så du har dragit upp e107 igen? Det borde finnas.. Har du checkat deras forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 orka sitta o leta i ett överfullt forum när jag kan skriva här o få ett "snabbt" svar . Back to topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 http://www.google.com/search?q=Theme+edito...amp;rlz=1I7ADBS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 http://www.google.com/search?q=Theme+edito...amp;rlz=1I7ADBSlol man kommer till den här tråden av det XD men vilket företag har gjort E107. Och vad är CMS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det är som en färdiggjord sida med inloggning och så.. Du laddar upp på sidan, installerar och klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hmm har aldrig sett någon theme editor men jag brukar göra egna teman till e107 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.