MursCruento Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 En del säger ju att om någon tittar på dig så betyder det inget men man tittar ju på dom man tycker om mest/vackra/söta Text någon du tycker är fin tittar du ju hälldre på o oftare på än om det vore en som du tyckte är en ful person :P lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Och vad vill du ha sagt med det där...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 En del säger ju att om någon tittar på dig så betyder det inget men man tittar ju på dom man tycker om mest/vackra/söta Text någon du tycker är fin tittar du ju hälldre på o oftare på än om det vore en som du tyckte är en ful person :P lol Så om du ser en riktigt ful person så bryr du dej inte om att titta på den. Man brukar ju oftast nöglo på jättefula personer ibland just för att dom är så fula ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 Det bor någon i kvarteret som är helt sjuk. Han har typ någon psysiksjukdom då han inte kan säga något. Han brukar lukta konstigt och mumlar för sig själv. Han snackar finska tror jag. Han heter typ Pekka och han läser alltid en psalmbok vid en busshållplats. Alla kollar på honom hela tiden, men ingen snackar med honom. För f*n asså, ge honom en svensk bok så man fattar vad han säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Det bor någon i kvarteret som är helt sjuk. Han har typ någon psysiksjukdom då han inte kan säga något. Han brukar lukta konstigt och mumlar för sig själv. Han snackar finska tror jag. Han heter typ Pekka och han läser alltid en psalmbok vid en busshållplats. Alla kollar på honom hela tiden, men ingen snackar med honom. För f*n asså, ge honom en svensk bok så man fattar vad han säger. Eller lär dig finska, det är faktiskt du som klagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Är det ett bättra val att man måste lära en stad med 5000 pers finska för att dom ska fatta vad en liten invånare säger än att finnen lär sig svenska? Det borde nog krävas väldigt mycket jobb om alla måste kunna finska. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 En del säger ju att om någon tittar på dig så betyder det inget men man tittar ju på dom man tycker om mest/vackra/söta Text någon du tycker är fin tittar du ju hälldre på o oftare på än om det vore en som du tyckte är en ful person :P lol Å andra sidan tittar man av blyghet oftast på den man gillar när denna inte kollar på en själv, av den anledningen verkar någon som gillar en själv inte titta på en mer än andra människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Är det ett bättra val att man måste lära en stad med 5000 pers finska för att dom ska fatta vad en liten invånare säger än att finnen lär sig svenska? Det borde nog krävas väldigt mycket jobb om alla måste kunna finska. -_- Med andra ord har du bekräftat att hela din stad vill veta vad finnen säger och att ingen helt enkelt inte bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Måste du verkligen citera det övre inlägget varje gång? Det känns onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Och vad vill du ha sagt med det där...?Undrar faktiskt bara vad andra tycker/tror, inte för att jag bryr mig men jag var uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Och vad vill du ha sagt med det där...?Undrar faktiskt bara vad andra tycker/tror, inte för att jag bryr mig men jag var uttråkad. Intrezzekloppen antekknarsch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Men man brukar titta på den man tycker om mest för att holla koll på den. Det är iallafall vad jag tror. ;) Måste du verkligen citera det övre inlägget varje gång? Det känns onödigt. men här tar man varenda tillfälle att spamma på. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.