BLITZFREEDOME Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 HEJ. Hur Startar man en egen Clan. Tacksam För Svar SES1
garkan Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Gör ett clannamn .. Hitta några bra spelare som vill bli medlemmar. Spela clanmatcher , Gårebra så får du göra hemsida etc etc
BLITZFREEDOME Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Gör ett clannamn .. Hitta några bra spelare som vill bli medlemmar. Spela clanmatcher , Gårebra så får du göra hemsida etc etc Jo Tack. Men hur startar man den. Ska man bara hitta på ett clan namn göra en hemsida som kostar pengar sen hitta spelare sen köra
BLITZFREEDOME Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Gör ett clannamn .. Hitta några bra spelare som vill bli medlemmar. Spela clanmatcher , Gårebra så får du göra hemsida etc etc Så du menar att jag kommer på ett namn nu. Sen spelar jag css och frågar några medans jag spelar. Sen när jag typ har 5 st så bara mejlar jag dom typ och säger att vi ska spela på den servern typ klockan 9? Och hur möter man andra lag. Kontaktar man dom på internet. Och hur gör man en egen hemsida?
garkan Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Skrivet 29 Oktober 2007 Gör ett clannamn .. Hitta några bra spelare som vill bli medlemmar. Spela clanmatcher , Gårebra så får du göra hemsida etc etc Så du menar att jag kommer på ett namn nu. Sen spelar jag css och frågar några medans jag spelar. Sen när jag typ har 5 st så bara mejlar jag dom typ och säger att vi ska spela på den servern typ klockan 9? Och hur möter man andra lag. Kontaktar man dom på internet. Och hur gör man en egen hemsida? leta i nätet? +dubbelpost (mot reglerna)
Rekommendera inlägg