Hoppa till innehåll

Bärbar Dator Är Beställd. ;)

Salzalada

Rekommendera inlägg

Det kan det mycket väl göra, hörru..

Jag är ju van vid att få mina saker någon dag efter att jag beställt dem. :P

najsiga datorer , smart val Salzalada.

d enda problemet är att det är en bärbar.

varför köpa en kraftig bärbar?

vill du ha den för arbete eller bara för skoj skull?

Jag har inte så mycket plats på mitt rum. Jag kan inte ha en stor koloss där, därför valde jag en bärbar.

Jag vill även kunna flytta datorn när jag vill, utan att krångla med massa sladdar. Denna kan man bara stoppa ner i väskan och flytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte så mycket plats på mitt rum. Jag kan inte ha en stor koloss där, därför valde jag en bärbar.

Jag vill även kunna flytta datorn när jag vill, utan att krångla med massa sladdar. Denna kan man bara stoppa ner i väskan och flytta.

Smart :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, Det blir väl det... Beror vad du vill ha, Kanske högtalare, en sladd, internet (inte trådlöst), en sladd, ladda, en sladd, osv.. Men om jag skulle vara du så skulle jag köpt en bra stor skit. Då är det ju även 100 % lättare att sätta in minne också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, Det blir väl det... Beror vad du vill ha, Kanske högtalare, en sladd, internet (inte trådlöst), en sladd, ladda, en sladd, osv.. Men om jag skulle vara du så skulle jag köpt en bra stor skit. Då är det ju även 100 % lättare att sätta in minne också.

Högtalarna som sitter i är redan tillräckligt bra. Jag kommer även att använda mina trådlösa hörlurar. Internet är trådlöst, kommer bara sätta i sladden när jag vill tanka snabbt.

100% lättare är det inte, det är bara lite lättare. Det enda man ska göra på en bärbar dator är att öppna locket så ser man tydligt vart man sätter minnet.

Inte för att säga något taskigt/säga att du gjorde ett dåligt köp:

MEN, kolla bara på den här på komplett.. billigare och bättre (stationär dator)

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=323787

Jo, jag har också tänkt i de banorna. "Det blir ju billigare med stationär2.

MEN!

Då ska man köpa skärm, tangentbord, mus, högtalare o.s.v.

Poff, så är man uppe i samma pris som en bärbar kostar. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, men det var kanske för nån eller några månader sen? Det räknas inte in i priset som du köpt bärbar datorn på.

Så det blir ändå billigare med stationär som är bättre än den bärbare : p. Men men, ditt val. Jag (vi) ska ju inte hindra dig på något sätt. Du gör det du vill! Du gör det du känner för.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...