Gäst InTech Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Hej, Det är så jag vill ha internet till ps3, Men ett problem, Jag har en router, Och jag vet inte vilken sladd jag ska använda till ps3an, Jag kan gärna koppla bort routern för ett tag, för att bara ha ps3-internet, Men hur ska jag då göra? med vilken sladd menar jag, Tack för svar, svar kanske belönas med fm! Ja, nu har jag fixat internet, nu har jag en till fråga, När jag ska fixa "nätet" står det såhär, "A system update is requred. Go to settings and peform system update, Vart finner jag system updaten? Redigerat 27 Oktober 2007 av InTech Citera
Scarlet Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 Under "settings" som det står. :) Citera
Gäst InTech Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Crap, jag hittade det innan du sa det, Längst upp också -.-, Nu har jag 1,93. Och jag vet hur man fixade internet också :P Jag har ett till problem, När jag ska skriva in e-post-adressen och lösenordet säger den att e-post-adressen inte är samma som lösenordet eller något, vad ska jag göra? Redigerat 28 Oktober 2007 av InTech Citera
bladefinor Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 höll du på att registrera ett Playstation Network? Man måste vara 18 år för att registrera. Kan vara det problemet du fick... Citera
GangsterTwist Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 sorry måste bara fråga,. Kan man få trådlöst internet kabel om ni fattar,.? Citera
Gäst InTech Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Skrivet 28 Oktober 2007 Man kan få internet på det hållet ja, läs i instruktionsboken, Du behöver en mottagare och sånt ju.. Men.. jag har löst allt, tack för hjälpen ändå :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.