Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 kan man teleortera sig till camelot o de andra ställerna om man bara e en free player? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 OK för kompisarna sa att det gick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Massive Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Då har dina kompisar en störning... För det enda F2P Teles är Varrock Falador Lumbridge Home :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 råttfällan seriös har du inte känt själv att du har gjort meningslösa trådar? jag ser att du har gjort 5 trådar bara i denna page och alla är meningslösa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 Varför skulle Camelot vara ett members ställe om free players skulle kunna komma dit? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 han kan inte tänka så bra. //mvh hans andra hjärn halva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 (redigerat) Men han är en irriterande spammare! ågot fel med det? håler med Brawler, Om det är ett memberställe och f2p kunde komma dit så är det väl inget member ställe längre eller? Redigerat 28 Oktober 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 sluta prata bakom ryggen på mej! är det förbjudet att undra saker eller mithril?????????????????????????????????????????????? :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 du spammar för mkt vi säger att spelet är wow så undrar du så här: går det spela wow gratis?fast det är rs sluta spamma med meningslösa trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 men är inte fuska.se till för att fråga?? jag trodde man fick fråga saker utan o bli kallad j#vla spammare,jag e inte dum i huvet om du tror det jag bara undrar saker!FATTA <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 28 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2007 klart du får fråga men du frågar idiotiska saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg