Hoppa till innehåll

Diablo2:lord Of Destruction


Procastinatio

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...

Jag undrar om någon skulle vilja spela lite diablo2:Lod med mig

kontakta mig via pm

så bestämmer vi resten då

¨

vi kanske ses på diablo

MVH viktor/jedimaster55 ;)

vad e ditt accaunt name? jag kan adda dig mitt acc e 93tihil. Ps min dator e lite seg så det tar en stund.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag undrar om någon skulle vilja spela lite diablo2:Lod med mig

kontakta mig via pm

så bestämmer vi resten då

¨

vi kanske ses på diablo

MVH viktor/jedimaster55 ;)

vad e ditt accaunt name? jag kan adda dig mitt acc e 93tihil. Ps min dator e lite seg så det tar en stund.

 

 

ja gjärna har en level 40 barbar i hell ska bara döda diablo!!! heter reminell accoint name är achså reminell!!! adda mig snälla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag undrar om någon skulle vilja spela lite diablo2:Lod med mig

kontakta mig via pm

så bestämmer vi resten då

¨

vi kanske ses på diablo

MVH viktor/jedimaster55 ;)

vad e ditt accaunt name? jag kan adda dig mitt acc e 93tihil. Ps min dator e lite seg så det tar en stund.

 

 

ja gjärna har en level 40 barbar i hell ska bara döda diablo!!! heter reminell accoint name är achså reminell!!! adda mig snälla

 

visst men jag har bara en 14 sorc så jag vet inte om vi kan köra så enkelt...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Har precis slutat diablo, hade världens dropparty med mina vänner. Droppade items värt minst 300-400 hrs. Accet är kvar dock, 97 soso, 89 uber boner, 85 uber smite, 89 hammerdin. ska lägga upp det droppartyt på tuben. Kan lägga in länken om någon inte tror mig eller vill se.

 

här är droppartyt från min 89 hammerdin/mule char:

 

runt 50hrs,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har precis slutat diablo, hade världens dropparty med mina vänner. Droppade items värt minst 300-400 hrs. Accet är kvar dock, 97 soso, 89 uber boner, 85 uber smite, 89 hammerdin. ska lägga upp det droppartyt på tuben. Kan lägga in länken om någon inte tror mig eller vill se.

 

här är droppartyt från min 89 hammerdin/mule char:

 

runt 50hrs,

Riktigt fin bump du gjorde nu <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har precis slutat diablo, hade världens dropparty med mina vänner. Droppade items värt minst 300-400 hrs. Accet är kvar dock, 97 soso, 89 uber boner, 85 uber smite, 89 hammerdin. ska lägga upp det droppartyt på tuben. Kan lägga in länken om någon inte tror mig eller vill se.

 

här är droppartyt från min 89 hammerdin/mule char:

 

runt 50hrs,

Riktigt fin bump du gjorde nu <_<

 

Vadå tror du inte mig? Ska vi logga in jag kan be snatchii, komma och bevisa. Vet du inte vem snatchii är på diablo så är du en riktig noob

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...