Hoppa till innehåll

-..


Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 73
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Här pratas det om klädstil och skit.

 

HÄR KOMMER EN MODE-NYHET FÖR ER SOM ÄR EFTER:

BÖGIGT ÄR INNE!

 

Gå ut på stan ocyh se hur lång tid det tar för dig att räkna upp tio killar du ser som klär sig eller beter sig bögigt, och kanske 2 av de 10 är verkligen bög, om ens någon.

 

 

Är man bög så vet man väl det. Tänder man på killar så är man väl homosexuell, och inte är det något fel med det. Bisexuella har det lite klurigare, de kan bli kära i både killar och tjejer - Och att vara bisexuell är också något av en "trend", trots att de flesta "bisexuella" egentligen är homosexuella. För det är mycket lättare att bli accepterad som bisexuell än homosexuell.

 

Själv tycker jag att man får göra som man vill med vem man vill :P (Så länge de går med på det förstås).

 

 

Vilket öra man har hål på betyder ju ingenting, det är bara några... Kallas de facister?... Örongrejen är bara något som hittats på av facistj*vlar i ett försök att "märka" homosexuella. De som bryr sig om detta är lika dum i huvudet.

 

 

Emo stilen är något som förknippas med bisexualitet... Bara tänkte nämna det nu när vi var inne på ämnet.

Just ja, sen var det nån **** som sa att har man flickvän så är man inte bög- Och honom skrattar jag åt ljudligt.

Och precis vad hindrar en homosexuell kille att skaffa flickvän för att passa in? Många homosexuella har flickvän, dels för att passa in och dels för att de gillar sälskapet.

Homosexuella måste inte heller vara diviga eller så, och nuförtiden är ju varenda kille divig så att säga :P

 

 

 

Hursomhelst, tvivlar du ens på att du är heterosexuell så är du troligtvis bisexuell eller homosexuell.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

känn bara efter om du tänder på killar elr inte :) om du stör dej på att alla kallar dej bög så försök att stoppa det (få typ ett utbrott elr gråt så lovar jag att de flesta skäms som f*n :P )

Jag tror knappast de slutar kalla dig bög om du börjar gråta -_'- Men då kan man istället kasta detta i deras ansikte:

 

De flesta som ständigt kallar andra bögar gör det oftast för att de själva är bögar

 

De gör det alltså för att "hitta" andra som också är det. Sant vet jag inte om det är men säg det till den som säger det och han blir nog tyst ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Är det någon som egentligen går på honom? Först skrivet han "har haft en flickvän i sex månader" och sedan skriver han "Jag känner mig homo och har gjort det ett väldigt bra tag". Och i en annan tråd skrev han "Är lite stressad, hon ligger bredvid mig i sängen nu". Han fejkar totalt. Sedan är han 15 och frågar vad en P-rulle är. >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som egentligen går på honom? Först skrivet han "har haft en flickvän i sex månader" och sedan skriver han "Jag känner mig homo och har gjort det ett väldigt bra tag". Och i en annan tråd skrev han "Är lite stressad, hon ligger bredvid mig i sängen nu". Han fejkar totalt. Sedan är han 15 och frågar vad en P-rulle är. >_>

lol har tänkt samma sak, det är bergis en kåt 9 åring som får bånge av att skriva sånna inlägg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Men enligt hans press är han 13 år. Kan nån banna pöjken?

Banna pöjkfan för att han skriver vad han vill? Käre vän, få mig inte att tycka att du är patetisk.

 

*RADERAT AV MODERATOR*

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

föredrar min faktist.

men iaf, även om hon är 2 år äldre än dig så tvivlar jag på att hon bryr sig så mycket om din ålder/ vad du vill göra om hon är kär i dig, vilket jag tror starkt på att hon inte är.

Redigerat av epaaj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...