Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Om en kille slickar några pattar så är det inte oralsex. Oralsex är när munnen får kontakt med könsorganet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Sluta vara kaxig, Hummerpojken! Vi vill ha kvar våra forum, inte ha några j*kla wow avdelningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Vad pratar du om? Jag har rätt och säga min åsikt och har inte sagt ett skit om j*vla wow! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 hur vet ma at amne j har för liten penis då? jag bruar hångla med min tjej i sänen men jag vågar liksom ej mer..eller evt ej vad jag ska göra rättare sagt Men för f*n, om din brud verkligen gillar dig tror jag hon ger fullständigt f*n i hur stor k*k du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) hur vet ma at amne j har för liten penis då? jag bruar hångla med min tjej i sänen men jag vågar liksom ej mer..eller evt ej vad jag ska göra rättare sagt Men för f*n, om din brud verkligen gillar dig tror jag hon ger fullständigt f*n i hur stor k*k du har. Kunde inte sagt det bättre själv ;) Redigerat 30 Oktober 2007 av BigGroter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Som jag uppfattat det är oralsex när man stoppar in munnen i lilleman. Men vad killar gor har jag ingen anning om. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Ger tjejen oralsex så slickar hon fitta eller suger penis Ger killen oralsex så suger han penis eller slickar fitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Ger tjejen oralsex så slickar hon fitta eller suger penis Ger killen oralsex så suger han penis eller slickar fitta Ewwww.... :o Lova att slå till mig på käften med ett basebollbat om jag tänker på att gora det där... Redigerat 30 Oktober 2007 av Squarebutt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Kan väl göra det om du nu ger en kille oralsex O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jag tänker f*n aldrig slicka på en fitta, aldrig livet! Enjoy sex in the old way... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Jag tänker f*n aldrig slicka på en fitta, aldrig livet! Enjoy sex in the old way...:o skojaru? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Okej, kanske inte sex in the old way, men ingen oralsex, nej tack. Jag tar hellre en slickepinne. Tack for den du, nu tänker jag på slickepinnar också! TACK SOM f*n! Redigerat 31 Oktober 2007 av Squarebutt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg