Hoppa till innehåll

Konstigast På Eran Dator?


Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

Gäst CrashMaster

En gång när jag skulle lyssna på en musik DVD så tryckte jag på spela så kom det upp någon äcklig tötte med massa maskar i som dom drog ut eller nått... Jag tryckte ner det direkt och prövade igen och då va det som vanligt ^^ ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

haha de va nog när jag gick ut ur cs och skulle byta server på ventrilo och då hängde sig cs först,

 

sen tryckte jag

ctrl+alt+delete då hände inget, sen tryckte jag igen och igen igen igen igen typ 20 ggr till, sen lät jag datorn stå i 10 min sen funkade cs igen,

sen så gick jag ut ur cs för jag skulle stänga av och då va bara ventrilo uppe.

sen så stängde jag av ventrilo och när jag skulle klicka start <avsluta så komm aktivitetshanteraren upp och tog ner start menyn.

 

och sen så skulle jag stänga ner aktivitetshanteraren men de funka inte sen kom de upp 30 till...... Sen blev jag så förbannad så jag ryckte ut ström sladden. haha :D :D :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Keylogger

Hmm Blue screen of death :S

Kernel_indata_balabla

 

störigt att man inte kunde starta datorn på några timmar sen, hände ofta också

 

har dock kört register mechanic,defragmenterat hårdiskarna och slängt massa skit och än så länge har den inte crashat :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...