Euphoria Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?Du kan köpa en i Battle Tower för 16bp tror jag det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Köpa eller vinna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Köpa för 16 Battle Points som du får genom att vinna Battle Tower några gånger. Tror det var 16 BP är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 alla anklets kostar närmare 40 pts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Nej dem kostar 16 Battle Points. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 hadde en på ,min pikachu men bytte bort den på wifi <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag bryr mej inte om du HADE en, jag frågar om ngn HAR en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?Nu har jag köpt en, du kan få den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Det gör inget, mannen. Har redan fått den. Hehe, tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag söker en power anklet, jag erbjuder val fria pokemon och items. Den här tråden handlar också om item:et power anklet, om någon undrar vad det är för nåt så är det en item som man använder till EV träning, power anklet ska en pkmn hålla när den ska träna EV i speed. Det går självklart snabbare då, Power Anklet + Pokerus är nyckeln till snabb EV träning på speed. På attack är det Power bracer + Pokerus o.s.v. Men det vet ni nog redan. Nu kommer vi till saken, har någon en power anklet att erbjuda?Nu har jag köpt en, du kan få den. Jag vill ha den ;) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingdom Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag bryr mej inte om du HADE en, jag frågar om ngn HAR en. men jag menar att om jag inte hadde bytt den på wifi så hadde du fått den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg