BLITZFREEDOME Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Hur länge räcker ett batteri till en eldriven soft air gun. Ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Det beror på vad man har för batteri... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 29 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Det beror på vad man har för batteri... Okej, Tack. Men ungefär hur länge. Om vi säger ett 7.2 batteri. Hur länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 det är mAh:n som avgör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 30 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 det är mAh:n som avgör det. Ok...............??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 vad har du för mah då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 vad har du för mah då? 500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 hmm, 500. Det kommer inte att räcka länge. Kanske till 300 skott? eller det beror väll på vad du har för bössa också och hur kraftig den är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 2 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 hmm, 500. Det kommer inte att räcka länge. Kanske till 300 skott? eller det beror väll på vad du har för bössa också och hur kraftig den är. mp5. Jag har två batteri och utgångs hastigheten är 60 och Joule vet jag inte. hmm, 500. Det kommer inte att räcka länge. Kanske till 300 skott? eller det beror väll på vad du har för bössa också och hur kraftig den är. mp5. Jag har två batteri och utgångs hastigheten är 60 och Joule vet jag inte. Men har laddare me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 60m/s! Det var inte mycket. I så fall borde väl batteriet räcka en stund men inte särskillt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 8 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 60m/s! Det var inte mycket. I så fall borde väl batteriet räcka en stund men inte särskillt länge. mm, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.