Winjaaa Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 Jag vill ha namn på några roliga och billiga spel till Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Forza Motorsport Från 200:- begangnat nu bl.a på GAME. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Fable är kul men jag vet inte hur mkt det kostar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 halo2, snow blind1, need for speed underground, doom3, king kong, van helsing, top spin, tony hawk pro skater, james bond agent under fire, GUN, red dead revolver, fifa06, pansar dragon orta, red ninja, madagaskar, hitman blod money, spy vs spy, många favo spel och jag har inte börjat med dom dåliga än ha ha ha :) :) :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Halo och Halo 2 tycker jag är riktigt bra spel som är billiga och värda att köpa. På Halo så är du en soldat som heter Master Cheif. Fast du är mycket bättre än dom vanliga soldaterna och att du bär en väldigt tung och kraftig dräkt som Master Cheif. Du får uppdrag av personer men monster kommer i vägen på uppdraget. Monstrerna ska ta över världen men du ska sätta stopp för det. Du bär på vapen i spelet men i slutet så har jag för mig att du kan få en Laserklo eller något liknande som du dödar varje monster på ett slag. Halo 1 kostar cirka 75:- Halo 2 kostar cirka 125:- har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobertoAuld Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 NHL 06: Kostar 399,50:- NHL 07: Kostar 699,50:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halokrom Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Halo spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg