Gäst Aso100 Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 hej nu är det så att jag vill installera flight simluator 2004 och sen när jag kommer till allså vart allafiler ska installeras så väljer jag en mapp sen står det så här "Cannot install the program, please select your correct FS 2004 directory" allt är på rätt plats men hur ska jag göra det går inte snälla hjälp någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2007 det kan va så att du installerar ett expansion till FS (flight simulator) 2004 och installeraren vill att du ska bläddra till orginal spelet som du inte har eftersom du försöker installera ett expansion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) men hur ska jag fixa det? jag ladda ner den från bitlord alllså torrent den hade serial och allt med men varför går det innte? Redigerat 30 Oktober 2007 av Aso100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Sluta använda torrent! Det kan sluta riktigt illa. Gillar du simulatorn varför går du inte och köper den? FS2004 ligger väl på omkr 150:- på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 orka leta efter och slösa på pengar istället laddar jag ner den orka leta efter och slösa på pengar istället laddar jag ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.