bmth Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Hej ;) , Jag undrar om det är värt att köpa The Sims Livets Historier, Jag har fått en bärbar dator som är väldigt bra. Så den klarar av att ha Alla vanliga Sims 2 och det funkar perfekt, men The sims Historier verkar vara intressant. Men jag vet ingen som har det, så kan inte ni som har köpt det säga vad ni tycker om det och om det var vaärt att köpa ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 jag tycker så här:åhh nej,sims har blivit bestämt spel!(gillar du att lyda saker så köp det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 jag tycker så här:åhh nej,sims har blivit bestämt spel!(gillar du att lyda saker så köp det) Okej ? :huh: Jag syftade mer på om det var kul eller så, det e ju bra att veta vad folk som köpt det tycker, det som e bra med det eller dåligt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 asså jag menar att det är mer som ett planerat spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jaha, men det vet jag. men jag undrar ju om folk som har det tycker det e kul, Har du det? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 jag har det inte men har läst recensioner om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Aja, skit samma . <har köpt det nu, och jag måsta säga att jag e inte helt övertygad. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Jag köpte det, jag blev arg för att det var så tråkigt. Det ända kul är att spela med killen som inte har ngn tjej. Och Tjejen som int ehar ngn kille. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Nja jag tänker inte sattsa på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg