CheatHead Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 (redigerat) Hej jag är DIabolo 95 (på runescape) och jag ska tipsa er om min clan darkness... [Gratis Paketet] Helt Gratis [silver Paketet] Men om du vill bli Capten över clanen kostar det 1k, När du då öppnar clan chat rutan kommer det vara en silver stjärna framför ditt namn. [Guld Paketet] Vill du bli General över clanen kostar det 25k Men då kommer det att vara en guld stjärna framför ditt namn+Att du kan banna folk som är inne i clanchaten (dom blir bannade i 1timme) För att bli meddlem måste du skriva in vilket medlemms paket du vill ha och ditt namn där efter te.x: Guld Paketet Diabolo 95 (Du ska skriva in allt det här på komentarerna på forumet) Vi syns!!! Redigerat 30 Oktober 2007 av CheatHead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 du får nog skriva mer om klanen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg