Hoppa till innehåll

Hjälp

Hurricane

Rekommendera inlägg

hur får man osynliga mappar/filer att bli synliga? för jag gjorde ett sorts anslutnings test på steam och då kom det följande text:

Loaded Modules: Failed

The following loaded modules were found on your system. Please try exiting or uninstalling the application assoicated with them, and see if that resolves your issue

Module: C:\Documents and Settings\*namn*\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\vssu6ga5.default\extensions\{3112ca9c-de6d-4884-a869-9855de68056c}\components\googletoolbar.dll

toolbar.dll is WebSearch toolbar

For more information, click here

Severity: Low

men jag hittade inte den mappen (Application Data) hur ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Öpnna en mapp och tryck på Tools eller nått som finns bredvid Help. Sen väljer du det sista alternativet, typ Folder opitions. Sen klickar du på den mittersta fliken, View eller vad den heter. Sen kommer en kryssruta, efter det två runda cirklar, välj den översta av dem, som borde heta Show hidden files and folders. Efter det kommer två kryssrutor, båda är säkert ikryssade, kryssa av den undre kryssrutan där det står Hide (eller Don't show) protected sytemfiles, eller nått liknande.

Jaha, du listade ut det själv, då kan du rätta mig, plx!

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...