Luxaxix Skrivet 30 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2007 Jag håller på att lägga in bilder på mitt galleri, men min dator laggade så det råkade bli 3 stycken av en och samma bild, när jag försöker radera denna så står det: "du saknar behörighet för att ..." kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Du kanske loggades ut i sammanhanget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 31 Oktober 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Funkar inte för mig heller, verkar helt enkelt vara en bug. Blir något för admin att bita i ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Jag tror jag ska prova ^^ Kayy det funkar för mig... Over ñ Out ! Redigerat 31 Oktober 2007 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.