adamxxx Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i West Tower med ett stativ i. *Uppdaterat* Redigerat 31 Oktober 2007 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2007 Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i East Tower med ett stativ i. Är det inte West Tower? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Leta i "channels" rum i en sån där liten låda efter målarsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adamxxx Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Leta i "channels" rum i en sån där liten låda efter målarsaker. Fläcken på mattan var något nytt:) Ska kolla upp det... Tack!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i East Tower med ett stativ i. Är det inte West Tower? hehe, så brukar ja me göra. så försök inte. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.