adamxxx Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Citera
ajar Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 (redigerat) Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i West Tower med ett stativ i. *Uppdaterat* Redigerat 31 Oktober 2007 av nacho Citera
Fruktnystan Skrivet 31 Oktober 2007 Rapport Skrivet 31 Oktober 2007 Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i East Tower med ett stativ i. Är det inte West Tower? Citera
Scarlet Skrivet 1 November 2007 Rapport Skrivet 1 November 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Leta i "channels" rum i en sån där liten låda efter målarsaker. Citera
adamxxx Skrivet 4 November 2007 Författare Rapport Skrivet 4 November 2007 Hoppas någon oblivion älskare förstår och kan hjälpa mig med det hät uppdraget: :) Det är ett uppdrag i corrol slott, där man ska hitta vem som snodde en tavla... Jag har gått igenom vare hörn av slottet och har ändå kört fast... Grejor ja har hittat: Jag har frågatut alla och anklagat dom:) Jag har också hittat att en tjej/kvinna gillar att måla, samt en tavla som någon har målat i ett trorn... Vad ska jag göra? jag har ängnat mängder av timmar i det där stackars slottet och kört fast... <_< Snälla någon. Hjälp mig:) MVH ........ Leta i "channels" rum i en sån där liten låda efter målarsaker. Fläcken på mattan var något nytt:) Ska kolla upp det... Tack!:) Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 18 December 2007 Rapport Skrivet 18 December 2007 Du hittar en färgfläck på mattan i matsalen, samt ett hemligt rum i East Tower med ett stativ i. Är det inte West Tower? hehe, så brukar ja me göra. så försök inte. :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.