💬
Logga in
Fuska.se

Tutorial/lätt: Hur Man Gör Scanlines.

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 3 · Lärling

Tack så mycket jag visste inte att man kunde göra scanlines eller pattern och detta har get mig mer erfarenhet inom PhotoShop. Så detta var lärorikt.

Senast ändrad:

12 Jan 2008

Tack det var bra, jag visste hur man gör scan lines men inte sådär snygga , det var en bra och liten tutorial

22 Jan 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Åh, skitbra! En scanlines tutorial! Det är ju verkligen vad alla behöver. Det finns redan 5 miljoner sådana här tutorials, och det räcker.

Angående hur tutorialen är gjord så är det först och främst alldeles för lite bilder. Den är inte snyggt gjord, exempelvis så passar inte färgerna. Dessutom så kunde du väl visat lite fler olika scanlines. Du har bara den som är mest basic.

men vem orkar söka igenom alla dom tutsen?

Nivå 3 · Lärling

Och hur ska man kunna söka efter något man inte vet finns?!

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Och hur ska man kunna söka efter något man inte vet finns?!

Alla som inte börjat med Photoshop för en halvtimme sen vet vad det är. Det är ju det mest grundläggande som finns. I alla fall om man håller på med signaturer och liknande, som det flesta på Fuska.se faktiskt gör. Vet man inte vad det är behöver man det ju inte heller.
23 Jan 2008
Nivå 3 · Lärling
Alla som inte börjat med Photoshop för en halvtimme sen vet vad det är. Det är ju det mest grundläggande som finns. I alla fall om man håller på med signaturer och liknande, som det flesta på Fuska.se faktiskt gör. Vet man inte vad det är behöver man det ju inte heller.

Kanske inte behöver det men det är kul att veta.

Senast ändrad:

11 Jan 2009

Tackar, tänkte fråga på fuska hur man gör, men sen så googlade jag och hittade den här tråden :)

12 Jan 2009
Nivå 16 · Legendfuskare

Låser för att förhindra tjat om bumpning.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.