Gäst GunsNroses Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 (redigerat) under en vecka satte vi dit en ruter(stavning) sen när jag skulle spela så kom det inga servrar, vad kan ha hänt? är det någon brandvägg eller ngt? så när den hittar någon server så är det bara 2 eller 1 åt gången, vad är felet? Redigerat 1 November 2007 av GunsNroses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 snälla, någon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 4 November 2007 Rapport Dela Skrivet 4 November 2007 du kanske måste patcha det? eller så har du på något filter. (det hade jag på bf2 så jag hittade inga servrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 du kanske måste patcha det? eller så har du på något filter. (det hade jag på bf2 så jag hittade inga servrar)jag har redan gjort det från 1.2 till 1.21. men jag kan hitta servra genom IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 hmm, det kan vara brandväggen som blockerar någon port så att du inte kan hitta några servrar. Pröva stänga av den en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.