Skater93 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Tjenamossa allesammans! Jag spelar WoW men efter att jag installerade några patcher så blev mitt ljud helt konstigt. Det låter ungefär som "Myrornas Krig" på tv, typ hela tiden. Det är väldigt irreterande, och det är inte högtalarna det är fel på för jag testade med några hörlurar och det var samma sak med dom också. Ljudet blir bara konstigt när jag spelar WoW, annars är det helt vanligt. Jag har installerat om spelet men det var fortarande samma sak. Mina kompisars ljud är inte så här, det är bara min dator. Snälla hjälp mig om nån vet vad det kan vara för fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 men det är ju lät... det är ju myror i högtalarna :S det förstår ju alla Brukar det inte låta som typ tvn, när man höjer volymen för högt ? typ.. brrrrr xDsäker på att du inte har för högt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 men det är ju lät... det är ju myror i högtalarna :S det förstår ju alla Brukar det inte låta som typ tvn, när man höjer volymen för högt ? typ.. brrrrr xDsäker på att du inte har för högt? :P Dummaste inlägget idag. Om det vore for hogt så skulle man kunna hora ändå. Bara jävligt hogt. Haru kollat i Sound Options? Kan vara någonting där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Ja jag har kollat i sound options, har testat allt men inget hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Ja jag har kollat i sound options, har testat allt men inget hjälper. Så du är helt säker på att det inte är dina högtalare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Jag har samma. Dock såg jag att det stod någonting i någon patch note.. Jag störs inte direkt av det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg