hiphoparn93 Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Vilken bärbar dator ska man köpa som kostar under 10000kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det beror ju på vad du ska göra med den, spela eller arbeta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Precis, Och vad vill du ha då?, Kanske en dell? :P, Nu vet jag inte om dom gör bärbara, Ska det vara en mac eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Det ska f*n inte va en dell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Dell har ju bra datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiphoparn93 Skrivet 1 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 jag har tänkt speldator. Mac tidningarna skriver att dells ''billiga'' är bättre än macs ''billiga'' så jag köper nog en dell men vet inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 många säger att dell är bland det bästa man kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Köp Mac. Då blir du speciell. Mycket speciell och får tag i dom mest användbara och personliga programmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 jag har en mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 (redigerat) Jag föredrar pc före Mac, mac är för enkelt... skaffa inte en dell. dell är inte värda vad de kostar. Netgiganten - ASUS F3SC-AS269C - Core 2 Duo T7300 2 GHz är väldigt prisvärd IMO Redigerat 2 November 2007 av Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hiphoparn93 Skrivet 3 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Jag har inte tänkt köpa en mac min farsa har en den är kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Mac är ägiga arbetsdatorer.Men om du ska ha spel och skit så ska du lugnt inte ta en Mac! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.