Davidfreak Skrivet 1 November 2007 Rapport Dela Skrivet 1 November 2007 Jag jag hittat en jätte rolig hobby. Det är fingerbord (en miniatyr skateboard) jag köpte min idag så jag gör 1-4cm hög ollie. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 om jag inte har helt fel finns det redan en tråd om Fingerboards. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskarpontus Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Jag jag hittat en jätte rolig hobby. Det är fingerbord (en miniatyr skateboard) jag köpte min idag så jag gör 1-4cm hög ollie. :lol: Fortsätt ova, jag kan ollie så högt min arm når och så kan jag kickflip. Kan shove it och FS shovet och allt det jag sagt i fakie. Men inget i switch. Kan nästa Impossible och på youtube gör jag min första double kickflip. Jag jag hittat en jätte rolig hobby. Det är fingerbord (en miniatyr skateboard) jag köpte min idag så jag gör 1-4cm hög ollie. :lol: Fortsätt ova, jag kan ollie så högt min arm når och så kan jag kickflip. Kan shove it och FS shovet och allt det jag sagt i fakie. Men inget i switch. Kan nästa Impossible och på youtube gör jag min första double kickflip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Varför anmäler nån hans inlägg? Va många som har börjat med fingerboard? typ 4 i min klass också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Varför anmäler nån hans inlägg? Va många som har börjat med fingerboard? typ 4 i min klass också. för att han bumpade en nästan 3 år gammal tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.