Gäst stefan123 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 i kväll den 2-10-07 är det fps kväll på cod 3 mm vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Skön anordning, men det hade varit bättre med lite mer information. Skriv din gamertag och mer specifika tider till exempel. Sen hade jag gärna sett fler fps spel som R6 Vegas, GOW, Halo 3 så att fler spelare kan joina in och spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Skön anordning, men det hade varit bättre med lite mer information. Skriv din gamertag och mer specifika tider till exempel. Sen hade jag gärna sett fler fps spel som R6 Vegas, GOW, Halo 3 så att fler spelare kan joina in och spela. :) dom skrev inte mer på xbox.com det är till halo3 mm också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 November 2007 Rapport Dela Skrivet 2 November 2007 Skön anordning, men det hade varit bättre med lite mer information. Skriv din gamertag och mer specifika tider till exempel. Sen hade jag gärna sett fler fps spel som R6 Vegas, GOW, Halo 3 så att fler spelare kan joina in och spela. :)Rätta mig om jag har fel ;) fast ee GoW fps, tråde de va typ Tredje person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Skön anordning, men det hade varit bättre med lite mer information. Skriv din gamertag och mer specifika tider till exempel. Sen hade jag gärna sett fler fps spel som R6 Vegas, GOW, Halo 3 så att fler spelare kan joina in och spela. :)Rätta mig om jag har fel ;) fast ee GoW fps, tråde de va typ Tredje person? GoW är i tredje person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 November 2007 Rapport Dela Skrivet 3 November 2007 Skön anordning, men det hade varit bättre med lite mer information. Skriv din gamertag och mer specifika tider till exempel. Sen hade jag gärna sett fler fps spel som R6 Vegas, GOW, Halo 3 så att fler spelare kan joina in och spela. :) Rätta mig om jag har fel ;) fast ee GoW fps, tråde de va typ Tredje person? GoW är i tredje person... Jo det är ju klart, tänkte mer att det spelet hade passat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.