agiyr Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 Här kan ni skriva upp era team och jag betygsätter de och skriver hur ni kan göra de bättre. Om de är ev tränade, skriv evs. IVs behöver ni inte skriva. Skriv också vilket spel det är på.
Gäst råttfällan Skrivet 2 November 2007 Rapport Skrivet 2 November 2007 men den är gammal salamence ska man skriva natures också? :huh:
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Är inte det lite riskabelt att berätta allt om sitt team, ett eget team brukar vara personligt. Avslöjanden kan skapa svagheter för teamet. Det finns redan en sån program på marriland hemsidan. Där du kan lägga in de pkmn du vill ha så står det vad som är bra och dåligt. Dessutom bör folk lära sig o klara sig själv och inte vara beroende av andra. Ju mer man klarar saker o ting ensam ju mer erfarenhet får man, dessutom börjar man klara sig helt själv hela tiden efter varje gång man försöker göra nåt ensamt. Med google kan man komma vart som helst, alla svar finns där. Fast för vissa kanske det inte gör ngt o avslöja sina team. Jag har iaf sagt mitt. -_-
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 (redigerat) Hehe, Såg sedan Europhias inlägg. Redigerat 4 November 2007 av Wendos
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 just det då kan motståndaren se vilka pokemon han har vi säger att en har bara eld och då ser motståndan det och så tar han bara vatten
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Ungefär så, men om jag ska vara ärlig så kan en riktig mästare besegra vatten med eld. Har testat med det. Men att inte vara förberedd är själva problemet.
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 men dom vatten pokemonarna som han har kanske inte har några vatten atcker så kan ju eld teamet vinna änkelt B)
Wendos Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Offtopic. MEN, sedan kan ju också Eld pokémona ha en "second type" som Charizard är Flying och då kan ju inte vatten pokemon använda Ground attacker.
Euphoria Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 Era nuubs, du kommer ingenstans med en fly. En charizard ska ha solarbeam och blast burn med held teamet power herb, den gör så att charizard kan slå med solarbeam på första ronden. Eller kan ngn av eld teamet ha grass knot, det går också. Eller kör bara med substitute. Finns många strategier, mannen. Kör inte med feg taktiker, fly o grejer, vad är det för taktik? kör med riktig strategi -_-
Kingdom Skrivet 4 November 2007 Rapport Skrivet 4 November 2007 fly,dig,bunce,dive är fega atcker tycker jag specielt om man använder dom hela tiden " fast ibland kan det vara bra att göra så
Rekommendera inlägg